Cum aplic?

Cum aplic pentru imprumut?

Aplicare online
Foloseste simulatorul de credit din prima pagina si apoi completeaza cererea de creditare online.


Aplicare pe mobil
Descarca gratuit aplicatia din PlayStore si/sau App Store, instaleaz-o si urmeaza pasii de completare a cererii de imprumut.

Cat de sigura este aplicatia pentru smartphone?

Aplicatia este securizata iar informatiile transmise sunt confidentiale. Accesul in aplicatia mobila se face prin autentificare cu numar de telefon si parola, de aceea e important sa retii aceasta parola si sa nu o transmiti nimanui. Din motive de siguranta, sesiunile de lucru din contul de client sunt limitate in timp, conform practicilor utilizate in domeniu.

Pot aplica daca nu am o adresa de e-mail?

Pentru a face o cerere de imprumut, este obligatoriu sa ai o adresa de e-mail valida. In cazul in care nu ai inca o asemenea adresa, nu e nicio problema - te vom ajuta sa creezi una. Intra aici si afla cum poti sa iti faci adresa de e-mail in mai putin de 10 minute

De ce acte am nevoie pentru a aplica?

Ai nevoie de cartea de identitate emisa de autoritatile din Romania si a carei valabilitate sa fie mai mare de 60 de zile fata de data aplicarii. La aplicare, este necesar sa incarci o poza clara* (nu copie tip xerox) a cartii de identitate, precum si poza sau pdf cu  extrasul de cont din ultima luna, din care sa reiasa veniturile tale.


  • In situatia in care ai ales sa primesti banii prin virament bancar, incarca poza sau pdf-ul cu extrasul de cont direct in formularul de aplicare
  • Daca ai ales sa ridici banii de la casierie, imediat dupa finalizarea aplicarii trimite poza sau pdf-ul cu extrasul de cont pe e-mail la adresa relatiiclienti@mobilocredit.ro
*Pentru incarcarea rapida si fara erori a pozei CI in aplicatia mobila, iti recomandam ca atunci cand faci poza sa folosesti o camera cu rezolutie de minim 5Mp

Ce sume pot imprumuta si pentru cat timp?

Primul imprumut:

  • Suma minima - 175 Lei
  • Suma maxima 500 de lei daca soliciti banii online si 600 de lei daca folosesti aplicatia  pentru smartphone.

De la al doilea imprumut:

  • Valoarea minima a imprumuturilor oferite de Mobilo Credit incepand cu al doilea imprumut este de 175 de lei, iar valoarea maxima - 2000 de lei.
  • Perioada maxima pentru care poti contracta un imprumut Mobilo Credit este de 31 de zile.
  • Un nou imprumut va fi acordat doar dupa confirmarea primirii, in contul Mobilo Finance, a banilor de la imprumutul precedent.

Care este varsta minima si maxima pentru a putea obtine un imprumut Mobilo?

Varsta minima este de 24 de ani, iar varsta maxima - 70 de ani.

Cat trebuie sa am salariul ca sa pot avea acces la un imprumut Mobilo Credit?

Salariul net sau veniturile tale nete lunare trebuie sa fie de cel putin 700 de lei.

Daca nu sunt salariat imi luati in calcul alte surse de venituri?

Da, atata vreme cat pot fi demonstrate (contracte, PFA, venituri din chirii, etc.)

Talonul de pensie este suficient pentru a accesa un imprumut Mobilo Credit?

Da.

Pot obtine un credit daca am fost refuzat de alte institutii financiare?

Analiza cererii de creditare se face indiferent daca ai fost refuzat sau nu de catre alte institutii financiare. Decizia finala va fi luata dupa ce vom evalua in mod responsabil capacitatea ta de a rambursa imprumutul.

Pot aplica pentru un nou imprumut Mobilo daca am deja unul in derulare?

Poti aplica pentru un nou imprumut, numai in conditiile in care ai rambursat integral suma imprumutata plus costurile aferente (constituite din dobanda si dupa caz, daca ai optat pentru extinderea duratei creditului, comisionul unic, pentru situatia in care doresti extinderea duratei creditului). Imediat ce avem confirmarea achitarii integrale a sumei totale (suma imprumutata plus costurile mentionate mai sus), esti eligibil pentru un nou imprumut rapid. Pentru ca deja esti clientul nostru, vei putea primi banii in 30 de minute de la aprobare (in functie de banca la care ai contul deschis).

Costuri si comisioane

Care sunt costurile imprumutului rapid Mobilo?

Pentru fiecare valoare si termen pe care le alegi, ti se vor afisa informatii complete despre costuri, respectiv dobanda pentru perioada pentru care soliciti imprumutul, suma totala de plata si dobanda anuala efectiva (DAE).

De exemplu, daca imprumuti 1200 Lei pentru 23 de zile, platesti o dobanda de 317.4 Lei si astfel rambursezi in total 1517.4 Lei. In cazul in care doresti sa afli toate informatiile si conditiile acordarii unui imprumut, le poti gasi in formularul cu informatiile standard precontractuale, accesibile la link-ul ‘Info Precontractuale’ din prima pagina a site-ului.

Ce comisioane platesc la Mobilo?

La noi platesti doar dobanda, Mobilo nu percepe comisioane de administrare.

Daca doresti extinderea duratei creditului, vei plati un comision unic de 60 de lei pentru acest serviciu, prestat la cererea ta.

Ce este DAE si cum se calculeaza?

DAE reprezinta dobanda anuala efectiva care exprima, sub forma procentuala, costul anual total al unui credit. Conceptul a fost impus pentru a permite consumatorilor sa compare costurile in special in cazul creditelor imobiliare pe termen foarte lung (30 de ani). Rolul DAE este de a aduce la un numitor comun toate costurile unui credit. Mai exact, DAE transforma si comisioanele aferente unui imprumut sub forma unei dobanzi anualizate. Diferenta dintre DAE si rata dobanzii se datoreaza, in mare parte, costurilor suplimentare: comisioane initiale, lunare, anuale, prime de asigurare de viata, etc. Nu trebuie sa confunzi DAE cu rata dobanzii, deoarece ele joaca roluri diferite. DAE este doar un indicator care se exprima in forma procentuala si nu este folosit in calculul dobanzii platite de client.

In practica DAE s-a dovedit irelevant in analiza creditelor pe termen scurt, de sub un an. Iti recomandam ca pe langa DAE, in cazul imprumuturilor pe termen scurt si foarte scurt, sa compari suma totala de plata la capatul perioadei de creditare dorite, pentru imprumuturile de aceeasi valoare oferite de institutiile financiare. Este de retinut ca DAE nu include informatii despre penalitatile calculate de institutiile financiare pentru intarzierea la plata. De aceea, iti recomandam sa citesti in detaliu conditiile de creditare inainte de semnarea oricarui contract de imprumut.

Cum aflu care este soldul la zi?

Intri in contul tau de client de la Mobilo si in sectiunea 'Contractele mele' vei avea afisata informatia actualizata in ceea ce priveste soldul la zi.

Primirea banilor

Cum aflu daca mi s-a aprobat imprumutul?

Dupa ce iti analizam cererea de imprumut, iti vom trimite un e-mail pe adresa furnizata de tine la aplicare. Asigura-te ca ai acces la ea pentru a putea afla rapid daca imprumutul tau a fost aprobat. Vei primi de asemenea si un SMS pe numarul de telefon folosit la aplicare.

Cum primesc imprumutul?

Poti alege cum vrei sa primesti banii:
- Prin virament bancar
- In numerar de la casieria Bancii Transilvania, sucursala aleasa de tine*
* Ai la dispozitie 3 zile lucratoare (de la data semnarii contractului) pentru a ridica banii de la casierie dupa care, in situatia de neprezentare, contractul va fi reziliat

In cat timp primesc banii (de la semnarea contractului)?

Timpul poate varia de la cateva minute pana la cel mult 24 de ore, in functie de optiunea pe care
ti-ai ales-o (virament bancar sau casierie banca) cat si de momentul semnarii contractului (corelat cu timpii de procesare a platilor de catre banca la care ai contul deschis). Daca esti client BRD, BCR, Raiffeisen, ING sau BT si alegi viramentul bancar, poti primi banii in 30 de minute de la aprobarea cererii de credit.

Daca am ales sa-mi ridic banii de la casieria bancii, de ce acte am nevoie?

Cartea de identitate

Plata imprumutului

Cum returnez imprumutul rapid Mobilo?

Ai trei variante de rambursare din care poti alege:
  • Online prin card, din contul tau de client de la Mobilo. Pentru a plati online, este necesar sa ai un card valabil, securizat 3D si bani in contul de card la momentul platii (Visa sau Mastercard)
  • Prin virament in contul bancar al Mobilo Credit, prin orice canal de plata doresti (card, cash, ordin de plata, etc.). Iti recomandam sa virezi banii pana cel mai tarziu ora 12 in ziua scadentei, deoarece timpul de procesare a platilor la banca la care ai contul deschis poate fi mai mare si exista riscul sa intri in intarziere de plata.
  • In numerar direct la casieria Bancii Transilvania, sucursala aleasa de tine

Imprumutul se considera inchis in momentul in care banii au intrat in contul Mobilo

Platesti prin virament? Pentru identificarea si confirmarea platii catre noi, te rugam sa introduci numarul contractului tau de credit in detaliile tranzactiei, de exemplu “contract nr. 012345678, plata imprumut”. 

Daca platesti in numerar, la ghiseul Bancii Transilvania, te rugam comunica numarul contractului tau de credit precum si numele si prenumele tau asa cum sunt trecute in contract.

Care este contul bancar al Mobilo Credit in care trebuie sa platesc?

Contul in care poti plati prin virament este RO26BTRLRONCRT0325795805, deschis la Banca Transilvania. 

Te rugam sa te asiguri ca banii intra in contul Mobilo la data scadenta.
Iti recomandam sa faci plata pana cel mai tarziu ora 12 in ziua scadentei. Timpul de procesare a platilor de catre banca la care ai contul deschis poate fi mai mare. Tine cont de faptul ca, in aceasta situatie,  banii vor ajunge la noi cu o zi intarziere fata de data scadenta.

Pot rambursa imprumutul anticipat?

Da. Vei plati valoarea imprumutata integral si dobanda acumulata doar pana in ziua in care rambursezi. Nu se percepe niciun comision de plata anticipata.

Ce fac daca nu pot rambursa imprumutul la scadenta?

Ai posibilitatea de a extinde durata creditului cu perioada intre 1 si 4 saptamani. Numarul maxim de saptamani care va fi afisat va tine cont de capacitatea ta de plata. Tot ce trebuie sa faci pentru a extinde durata creditului este sa achiti comisionul unic, pana la data scadentei. Plata comisionului unic se poate efectua prin aceleasi modalitati prin care se poate realiza si plata imprumutului. Extinderea duratei creditului va produce efecte numai dupa confirmarea platii comisionului unic. In situatia in care ai datorii catre Mobilo Finance IFN SA dupa trecerea a 60 de zile calendaristice de la scadenta, vom folosi toate mijloacele legale in vederea recuperarii sumelor restante.

Pot schimba modalitatea de plata aleasa initial?

Desigur. Tu alegi care este cea mai usoara si mai eficienta cale de a plati imprumutul. Trebuie doar sa tii cont de eventualele comisioane pe care banca, si nu Mobilo Credit, le poate percepe pentru tranzactiile respective.

Ce se intampla daca data scadenta este intr-o zi nelucratoare?

In acest caz, achitarea imprumutului se va putea face pana cel mai tarziu prima zi lucratoare care urmeaza zilei nelucratoare. Dobanda calculata va fi pana la data scadenta din contract, indiferent daca aceasta data este intr-o zi lucratoare sau nelucratoare.

Extinderea duratei creditului

Ce presupune extinderea duratei creditului Mobilo?

Extinderea duratei creditului se poate face o singura data pentru unul si acelasi credit – ne dorim sa evitam supraindatorarea clientilor, care nu este benefica nimanui.

Tine cont de faptul ca orice extindere a duratei imprumutului inseamna ca dobanda va continua sa fie aplicata, conform contractului, pe durata extinsa, pana la atingerea termenului extins (noului termen).

Extinderea duratei creditului presupune achitarea unui comision unic, care este afisat de indata ce ai apasat butonul "Prelungire contract".

Trebuie doar sa iti faci calculele responsabil si apoi sa alegi pe ce perioada (intre 1 si 4 saptamani) crezi ca este eficient sa extinzi durata imprumutului.

Pot extinde durata creditului Mobilo?

Da, prin achitarea comisionului unic de 60 de lei.

Cum stiu daca mi s-a aprobat extinderea duratei imprumutului?

Primul pas este sa ceri extinderea duratei creditului, intrand in contul tau Mobilo Credit. Apoi achiti comisionul unic, pentru situatia in care doresti extinderea duratei creditului, iar daca plata se confirma in maximum doua zile lucratoare vei primi instiintarea ca durata imprumutul tau rapid a fost extinsa.

Cum platesc comisionul unic?

Ai trei variante de plata din care poti alege:
  • Online prin card, din contul tau de client de la Mobilo. Pentru a plati online, este necesar sa ai un card valabil, securizat 3D si bani in contul de card la momentul platii (Visa sau Mastercard)
  • Prin virament in contul bancar al Mobilo Credit, prin orice canal de plata doresti (card, numerar, ordin de plata, etc.)
  • In numerar, direct la casieria Bancii Transilvania – gaseste aici sucursala cea mai apropiata de tine
Platesti prin virament? Pentru identificarea si confirmarea platii catre noi, te rugam sa introduci numarul contractului tau de credit in detaliile tranzactiei, de exemplu “contract nr. 012345678, comision unic”.

Daca platesti in numerar, la ghiseul Bancii Transilvania, te rugam comunica numarul contractului tau de credit precum si numele si prenumele tau asa cum sunt trecute in contract.